watch sexy videos at nza-vids!

Cerita Lucah Melayu



Tak Sangka Mak

Cerita ini terjadi pada waktu itu saya berada di tingkatan tiga, pada sekitar tahun tujuh puluhan. Saya berpindah ke taman perumahan tidak jauh dari rumah sewa saya waktu itu.

Semasa tinggal di taman perumahan tersebut macam-macam skandal berlaku. Ada kes Cikgu yang main lesbian yang tinggal di kawasan perumahan tersebut. Cikgu Azlinah, Cikgu Sejarah saya semasa di tingkatan 3 telah terlibat dengan Cikgu Aziah yang merupakan teman serumahnya dalam kegiatan seks sejenis itu. Di kawasan perumahan tersebut ianya telah seolah menjadi satu wabak kepada kaum wanita di situ. Mak saya pun terlibat dalam skandal dengan Cikgu Saadiah, semasa dia menyewa bilik di rumah kami.

Petang itu selepas makan tengah hari, saya duduk berehat di ruang tamu dan saya terlihat Cikgu Saadiah masuk ke bilik tidur dan kemudian keluar semula dalam keadaan berkemban dan tuala menutup dadanya menuju ke bilik mandi. Saya hairan juga kerana saya tahu yang sebelum makan tengah hari tadi beliau telah pun mandi.

Kemudian mak pun membuka baju dan berkemban dengan kain batik hitam dan berada dalam keadaan sexy sekali dengan mendedahkan seluruh bahagian atas dadanya yang putih melepak. Mak saya ini memang berkulit putih dan usianya pada waktu baru di awal tiga puluhan dan masih bergetah lagi. Mak memarahi saya kerana menjeling kepadanya.

Tak lama kemudian Cikgu Saadiah sudah selesai mandi dan dalam keadaan berkemban masuk ke bilik tidur. Mak pun pergi ke sinki di dapur dan berkumur dengan air di sinki. Setelah selesai mak terus masuk ke bilik Cikgu Saadiah dan saya sungguh terkejut dan saya tahu mak tak sepatutnya tak manis untuk masuk ke bilik pada masa orang sedang bersalin pakaian, walaupun sesama jenis dan boleh menghakiskan rasa malu dan maruah.

Semasa mak masuk ke bilik Cikgu Saadiah tiba-tiba pintu bilik terkuak dan kelihatan kelibat Cikgu Saadiah yang berkemban kain batik sedang menunggu mak masuk ke biliknya. Mak segera menutup pintu bilik sambil matanya menjilat seluruh badan Cikgu Saadiah yang dalam keadaan berkemban kain batik itu.

Nafas saya jadi tak menentu dan pergi mengendap di tepi tingkap bilik dan tak dapat lihat dengan jelas, cuma sesakali terdengar gelak manja dari dalam bilik tersebut dan ada terdengar perbualan suara Cikgu Saadiah yang mengatakan kepada mak apa akan jadi kalau keluarga saya tahu hal ini, dan mak membalas yang mereka tidak akan tahu kerana rahsia ini cuma antara mereka berdua sahaja. Mak saya terlupa yang saya ada di rumah ketika itu.

Apabila saya jumpa lubang yang sesuai untuk mengintai, lebih kurang 5 minit kemudian, saya dapati Mak sedang mengesel-gesel punggung Cikgu Saadiah dengan cipapnya dalam keadaan doggie style di atas lantai, di mana kain kemban masing-masing terselak hingga ke paras punggung. Kemudian Cikgu Saadiah pula membuat perkara yang sama pada Mak dan apabila sudah selesai main, kelihatan mak bangun dari atas lantai sambil membetul kain kembannya di ikuti oleh Cikgu Saadiah. Mak kemudian memeluk Cikgu Saadiah dan menciumnya.

Terpejam mata Cikgu Saadiah apabila diuli dan dicium ketiaknya dan diikuti oleh rengekan yang manja olehnya, apabila dirinya diromen oleh mak. Yang hairannya, mereka tak pernah pulak menjilat. Agaknya idea atau ilmu jilat menjilat tu belum diketahui, maklumlah pekara itu berlaku pada tahun 70an dan pengaruh blue film ni belum meluas lagi di kalangan wanita Melayu.

Setelah selesai beromen Cikgu Saadiah, kemudian menyalin kain kembannya dan menyarung baju tidurnya sambil diperhati oleh mak yang duduk di atas katil. Kemudian Cikgu Saadiah duduk di sisi mak sambil mengelap rambutnya. Saya tak pasti samada mereka tergolong jenis lesbian tapi rasanya mereka tak pernah pulak bercinta. Cuma sekadar seronok bergomol, meramas dan balas-membalas mengeselkan punggung dengan cipap masing-masing sehingga klimaks.

Rupa-rupanya mereka sedang menunggu masa untuk belayar untuk kali kedua pada tengahari itu. Dalam perbualan mereka itu saya terdengar yang mak dan Cikgu Saadiah cuma malu dan segan untuk memulakan dan hari itu adalah kesempatan untuk melepaskan nafsu berahi yang tersirat di hati masing-masing. Cikgu Saadiah sempat memuji rambut mak yang telah diinai hitam dan nampak kelihatan muda. Rupa-rupanya mereka telah rancangkannya hal ni semasa selepas makan tengah hari tadi apabila di saat-saat mak tergesel punggung Cikgu Saadiah semasa dia sedang basuh pinggan di sinki.

Pada mulanya Cikgu Saadiah memang segan untuk membuat hubungan badan dengan mak tapi setelah digoda oleh mak dan itu satu-satu cara untuk dia lepaskan nafsunya. Lantas dia memberitahu mak yang dia perlu mandi terlebih dahulu, walaupun beliau sudah mandi sebelum makan tengahari tadi kerana bagi mereka yang bertubuh gempal ni perlu membersihkan badan agar badan berbau harum ketika berhubungan nanti. Mak bersetuju dan sementara Cikgu mandi dia pun menyiapkan diri dan berada dalam keadaan berkemban menanti di sofa.

Setelah selesai mengelap rambutnya, Cikgu Saadiah kemudian merangkul mak dan tubuhnya yang agak gempal menghempap mak di atas katil dan Cikgu Saadiah menggomol mak dengan rakus dan beliau membuka ikatan kain kemban mak dan menghisap tetek mak dan mencium mulut dan lidah mereka berkulum serta tanganya meraba-raba tubuh dan cipap mak dan mak hanya mengerang kelazatan dan mengangkangkan kaki seluas-luasnya.

Kemudian Cikgu Saadiah menyelak baju tidurnya dan mengeselkan cipapnya dengan cipap mak dengan laju hingga air mani masing-masing membuak berlendir hingga membasahi peha dan cadar hingga kedua-dua terlena dan mereka tertidur berpelukan pada tengahari itu.

Saya yang melihat kejadian itu terus melancap. Lebih kurang sejam kemudian apabila saya melintas bilik tersebut, kemudian kelihatan mak keluar dari bilik Cikgu Saadiah dalam keadaan berkemban dengan rambut yang kusut masuk ke biliknya dan menyalin pakaian dan sempat memberitahu saya yang mereka berdua hendak keluar ke pekan.

Tak lama kemudian Cikgu Saadiah bertukar ke Taiping dan melangsungkan perkahwinannya dengan tunang nya atas pilihan keluarganya. Tak sangka saya yang Cikgu Saadiah adalah seorang lesbian. Patut le dia merela diri digoda dan digomol oleh mak pada hari itu.

Mak pula hanya sekadar ingin mencuba dan minat dengan wajah Cikgu Saadiah yang muka nya yang cute dan manis walaupun bertubuh agak gempal. Mak bising kerana mendapat jangkitan panau di dada hasil dari hubungan badan dengan Cikgu Saadiah tempohari yang memang ada panau. Ini telah disebut secara tersasul kepada kakak saya secara tak langsung.

Mak ada juga tersebut pasal ketiak Cikgu Saadiah yang agak mengelebeh, macam orang tua katanya. Agaknya mak geram kat ketiak Cikgu Saadiah kot!

Back to posts
Comments:
[2018-04-24] Ellsher:

Buying Viagra In India Baclofene Traitement <a href=http://cialicheap.com>online cialis</a> Cialis Laboratorio Buy Generic Nexium Online Aciclovir Cheap

[2015-11-24] fairus:

nk batang call sya 0107048101

[2015-11-23] hazwan kb:

perempuan yg prlukan belaian dan mahu kepuasan area kota bharu , bachok , p.mas , p.putih . boleh col sy , 0105701501 , 01125436110

[2015-11-18] miaa:

less only,id miaamarissa95

[2015-10-25] montel:

Lesbians contact me here and nnt i ambik no you

[2015-08-29] Sayanggg.:

011-406-76903 lesbian only .

[2015-07-24] Anna Gersang:

Nak cari kenalan lesbian . . .0146541022. . Girls Only !

[2015-07-22] mr horny:

Untuk girls2 yg berumur 21 tahun keatas dan memerlukan belaian seorng lelaki sahaja yg boleh add i di wechat mr_horny

[2015-07-16] anija:

Yg suka main bni gua add k

[2015-07-03] diq jo.:

col me

[2015-06-18] ief:

Nk btg panjang call 0125055273

[2015-06-08] abang wan kb:

awek2 kelantan dk area kb , bachok , p.putih n p.mas yg mahu buat sex bebas coll sy 01125436110 . sy akn puahkn anda

[2015-06-08] fasz:

0179382516

[2015-05-18] izu:

nk bkenalan blh add id wechat sy...hardyboy69..area ipoh

[2015-04-12] errr:

lesbian 0139334507

[2015-04-04] agil:

tah pape je, haha

[2015-03-31] Kumpulan Gambar Bugil:

http://lucah.website/foto-lonte/foto-tante-lina-berpose-hot-bikin-horny
Foto bugil tante cantik dan seksi bikin horny - kali ini galeri foto bugil datang dari seorang tante kesepian yang seksi dan cantik berpose hot bikin naik nafsu. Tante cantik yang suka kencan dengan berondong dan gigolo ini berpose hot dengan pakaian seksi dan suka narsis di media sosial. Inilah galeri foto hot tante cantik dan seksi berpose nakal bikin horny.
http://lucah.website/

[2015-03-25] Aizen:

Pada gadis kluang johor ..add wechat:panen86 tau call 0197471459

[2015-03-10] roslymanan@ymail.com:

family sex...sedap

[2015-03-05] aisyah:

Spe nk sye call jee...no..niee...skrang

01114485702


12»
Post a comment


Streaming Bokep