watch sexy videos at nza-vids!

Cerita Lucah Melayu



Ustazah Akma

Ini suatu kisah membuat aku aku tersenyum dan beruntung kerana ini kisah aku dan ustazah yang bersuami. Kisah ini benar berlaku aku dan ustazah yang alim ini saja tahu.

Ketika itu berlaku ketika aku di sekolah menengah. Aku adalah pelajar biasa sahaja tiada yang hebat. Di sekolah aku ada guru-guru ada lelaki dan perempuan. Aku selalu melihat ustazah-ustazah yang cantik-cantik, aku ni citarasa tinggi dan aku nak cari ustazah bukan cikgu dan aku nak mencari pun yang bersuami, tak nak yang bujang sebab dia lebih susah nak tackle, suami dia pun percaya kat dia. Dan ini semua impian aku bersetubuh dengannya tapi dalam hati aku ada ke ustazah yang alim nak kangkang farajnya kepada pelajar dan curang pada suaminya.

Jadi aku pun cari-cari tengok kat sekolah dan jumpalah seorang ustazah memang cantik dan bersuami. Namanya ustazah Akma, umur dia 29 tahun, kulit putih muka cantik tapi nampak solehah maklumlah ustazah. Bagi aku dia memang seorang yang alim kerana dia seorang rajin member nasihat kepada pelajar dan membaca alquran. Mukanya yang cantik macam Erra, berhidung mancung dan kulit putih. Badannya pada tak nampak sebab tudung labuh dan berjubah.

Dalam hati kata agak-agak puan alim bersuami ni sanggup tak curang kat suaminya. Apabila dia mengajar aku mesti ada sebab nak tengok dia dan akhirnya aku tahu jugak bentuk badan dia masa dia duduk, boleh tahan badan dia. Aku terkejut ustazah bersuami ni kalau duduk kat meja dia mesti bersilang kaki, masa tu terselak kaki dia menampak betis dan kaki berstokin, tambah ghairah aku padanya.

Untuk maklumat korang, aku tak pernah bersetubuh dengan apa-apa masa tu dan nak buat model melancap, nak ambil gambar aku dan ustazah bersama rakan-rakan kelas lain. Nak bergambar aku berdua dengan perempuan alim bersuami ni tak nak, sebab takut fitnah.

Aku nekad nak bersutubuh dengannya sebab perempuan alim bersuami payah nak dapat, dia hanya serah tubuhnya pada suaminya. Aku dapat idea aku bincang dengan ustazah Akma ni nak berlajar tentang agama kat rumah dia.

Pada mulanya dia enggan dan tanya kat sekolah ada kelas kenapa nak buat kat rumah dia. Aku jawab kat aku dah bosan kat sekolah, nak tengok rumah ustazah sama. Dia setuju kelas tu buat malam.

Aku pun datang, dia sambut aku dengan senyuman yang manis kat depan pintu rumah dia rasa macam aku suaminya dan rasa nak cium dia pulak sebab dia pakai tudung dan berjubah. Aku tanya mana suami ustazah, dia jawab keluar mengajar nati dia balik .

Jadi mula kelas kami, masa ustazah Akma mengajar aku tengok bibir dia dan bayangkan bibir ustazah bersuami ini suci sanggup menjilat batang ku dan kemudian habis kelas ustazah Akma kata nak buat minuman kat dapur. Aku pun tunggu kat kat ruang tamu dia.

Masa dia buat air, aku pun meliar mataku melihat dalam rumah dia dan aku terpandang handset dia aku rasa nak tengok apa yang ada kat kat handset ustazah Akma. Aku pun buka dan tengok kat pic.

Tiba-tiba aku lihat benda yang tak jangka. Pemandangan seorang perempuan yang sedang terkangkang menampak farajnya yang penuh dengan air mani meleleh. Gambar itu tak bukan gambar utazah Akma yang bertudung labuh dan berjubah dan bersuami.

Aku terus bluetooth pic tu. Lepas aku buka video dalamnya terkejut lagi nampak ustazah Akma termengah menahan ghairah sambil terkangkang menerima tusukan dari suaminya. Aku terus stim dan bluetooth.

Tiba-tiba ustazah Akma datang bawakan makanan dan minuman. Dan aku simpan balik handset ustazah Akma tempatnya. Aku makan habis apa yang dihidang dan aku minta izin nak balik terus.

Bila sampai rumah terus ke bilik, tutup pintu sebab nak melancap dengan pic yang sangat bernilai, pic ustazah Akma alim telanjang dan terkangkang di lubang burit dia penuh air mani dan video dia. Malam tu habis air maniku ku pancut.

Tiba-tiba aku terpikir nak setubuh cara real dengan ustazah Akma. Aku dapat idea iaitu cara ugut dia dengan telefon.

Esoknya malam aku terus hantar mms kat dia, ugut dia kata kalau tak nak pic dia tersebar dia kena penuhi syarat aku. Aku tunggu adakah dia nak balas sms aku. Dia pun balas sms aku, dia merayu sungguh-sungguh jangan sebarkan. Aku kata ada banyak syaratnya. Dia tanya apa dia syaratnya.

Syarat aku pertama dia kena hantar mms dia memakai jubah dan tudung sambil terselak terkangkang dan tangan tusuk farajnya selepas dia dia melancap dan basah dengan maninya.

Dalam 10 minit aku tunggu mms dapat pic dia yang macam tu keadaannya. Aku mengatakan syarat yang kedua adalah dia perlu memberi ruang pada ku untuk jumpa dia di rumahnya bila suaminya tak ada dan dia kena sambut aku dengan berjubah dan bertudung masa kat sekolah. Dia bersetuju.

Aku pun terus datang kepadanya, takut jugak dia telefon polis ke, tapi ada perjanjian dengan dengan ustazah alim bersuami dia takut la nampaknya. Kemudian dia sambut dengan pakaian tersebut. Melentik zakar ku tengok dia pakai pakaian macam tu.

Dia pun terus tutup pintu, aku terus cium dia, dia tolak ku. Dia kata cukup apa yang aku buat kat dia, aku kata kat dia aku sayang dia, aku tak nak buat dia sakit. Dia kata dia ni isteri orang dan ustazah aku pulak, tak hormat ke kat dia sebagai guru.

Aku kata dia, aku akan sebarkan gambar tu kalau tak nak dengar cakap dan berdegil. Dia takut, dia kata apa harus dia buat. Aku kata hulurkan tangannya aku nak pegang, dia tak nak.

Aku kata tangan je, dia pun hulurku cium tangan dia lembut mesti best dia lancap zakarku yang subur tu. Korang tahu kan tangan perempuan subur macam mana. Lepas tu aku dudukan dia kat sofa dia duduk dalam keadaan mengangkang sikit dan aku nak pegang kaki, dia nampak keberatan.

Aku sentuh kaki dia yang berstokin urut dan tanggalkan stokin tu. Aku urut kaki yang berurat biru, nampaknya dia rasa bersalah sebab bagi lelaki selain dari suaminya sentuh kaki berurat biru. Lepas tu aku jilat jari kakinya, dia senyap tak dengar suaranya.

Aku susup tangan ku kat betisnya, dia terkejut kata jangan tapi tak melawan. Kemudian aku masuk tangan kat peha Dia dia kata jangan, aku kata nak tengok apa ada kat celah peha, aku tak pernah tengok cara real, kalau tak aku sebar pic dia. Dia senyap.

Aku selak jubah dan kain dalam dia, aku tengok ada seluar dalam putih. Aku selak seluar dalam tu nampak berair rupa-rupanya. Dia ada hati kat aku. Aku tengok macam huduh je faraj dia, walaupun warna merah.

Aku terus jilat faraj ustazah yang bersuami, bayangkan seorang ustazah yang separuh telantang memberikan faraj dijilat olah pelajarnya. Dia tolak aku, dia kata ini salah. Aku kata bagi 5 minit kat aku nak jilat, lepas tu aku tak buat apa. Dia senyap dan dia terus mengakang sikit bagi ruang kat aku nak jilat.

Aku pun jilat farajnya sambil meleleh air mazi dia. Lama-lama dia mula mengerang dengan suara perlahan dan manja sikit. Bila sampai jer 5 minit aku berhenti. Lepas tu dia tengok aku macam marah, mungkin sebab kenapa aku berhenti dan aku kata kat dia dah habis masa. Dia renung mata ku dengan pipi yang merah dalam keadaan berjubah dan tudung separuh terlanjang dan aku tahu dia nak lagi.

Perlahan aku hala lidah ku ke faraj ustazah bersuami ni dan aku terus jilat faraj dia. Dia lagi terus mengangkang lagi luas seolah-olah mengata pada ku, lihat faraj ustazah mu dan mengerang manja dan kuat. Dia tak lagi malu dengan ku.

Tiba-tiba terpancut air mani dia, percik kat aku, habis mukaku. Aku renung mata dia, aku nampak ada maksud mendalam dari dia. Aku terus cium dia, dia terus pagut mulut ku. Rupanya mudah nak dapat ustazah bersuami ni!

Aku selak jubah dia dan nampak buah dada dia yang balut dengan coli. Aku buka terus dan hisap buah dada yang besar puting pink, indah sungguh pemandangan ustazah yang bertudung kepala manakala tubuh badannya yang lain bertelanjang dan didedahkan pada lelaki yang bukan suaminya.

Aku terus jilat tubuh badannya, rasa diri aku ni nak terpancut. Dia kata dia tak tahan dah dan minta tolong setubuh dia, tangan menggagau mencari zakarku dalam seluar. Aku kata boleh boleh, kalau nak kena la bukak sendiri seluar aku.

Tanpa lengah dia terus bukak seluar aku dengan gopoh-gopoh dan tercacak zakarku kat muka dia. Kata aku lagi, kalau nak boleh tapi ustazah kena buat-buat mengajar kat sekolah, satu tangan tulis buku, satu tangan sambil melancap zakarku dan kami pun buat.

Tiba-tiba dia tolak aku sambil muka tersenyum. Muka tersenyum ni tak da masa kami belajar kat kelas, untungnya kat aku. Dia terus kat zakar aku dan jilat sungguh-sungguh.

Aku kata kat dia, jangan ustazah jilat sampai pancut, nanti guna tempat lain. Dia berdiri terus dan mengangkang sambil memegang zakarku nak masukkan dalam farajnya. Aku rasa macam zakarku kena sedut. Dia turun naik banyak kali sambil aku genggam tangannya dan dia terus peluk aku. Kulit kami bersentuhan, buah dadanya dan dada aku ku, sambil dia mengoyang punggungnya.

Aku kata kat dia, dia sayang tak kat aku. Dia senyap jer maklumlah sibuk nak layan zakar ku. Aku tanya lagi, dia sayang kat aku tak?

“Arhgh… argh…” dia jawab, dia sayang sangat kat aku. Aku kata nak setubuh ni sambil tengok muka dia. Kami bersetubuh sambil merenung mata sambil bunyi pelepap pelepap, terasa sayang kat dia

Tiba-tiba aku kata nak rasa pancut, tanya kat luar ke dalam. Dia kata, dia pun nak pancut jugak. Aku tanya lagi dalam ke luar, dia kata nak dalam. Aku terus peluk dia rapat-rapat sambil menekan sedalam mungkin dan memancut terus maniku.

Kemudian aku bangkit dan cium tangan kata terima kasih sebab bagi cinta kat aku, dia sambil tersenyum kata sama-sama.

Aku kata, boleh tak nak tangkap pic dia sambil dia terkangkang sambil mengalir air mani kita bersama. Dia kata boleh tapi kena pic private jer jangan sebar. Aku terus ambil pic dia dengan macam-macam posing sambil tudung jer tutup yang lain bogel.

Sebelum aku balik aku terus cium dia. Lepas tu tanya kat dia, dia tak rasa bersalah ke buat macam ni dan tak kan ustazah pun sanggup. Dia pun jawab, dia kata perempuan cantik sealim mana pun kalau lelaki tu tak hensem, dapat goda perempuan dengan cara betul, perempuan tu sanggup bercinta dengannya dan serah jiwa raga pada laki tersebut walau ada suami.

Aku kata kat dia, dia ni kira dah cinta kat aku ke? Ustazah Akma tersenyum. Aku kata kalu cinta kat aku, aku nak dia nganga sambil menunggu aku melancap nak pancut kat muka dia. Dia kata kenapa buat macam tu kat dia, ada faraj tak kan nak lancap tangan sendiri. Dia kata kata tubuh badan dia untuk aku dan suami dia.

Aku tanya mana best, aku ka suami dia. Dia jawab main dengan pelajar la best sebab dapat daging segar sambil dia tergelak. Selepas tu kami setubuh lagi. Aku pun balik rumah sebab besok nak sekolah.

Aku pun jumpa ustazh Akma dia mengajar kelas aku. Aku tak nampak yang lain melainkan dia berbogel dalam kelas sebab teringat detik-detik manis semalam kami.

Lepas kelas aku jumpa dia kata kat dia nak lagi, dia kata tak letih ke? Aku jawab tak. Dia kata jumpa kat surau. Kami pun apa lagi....

Sampai sekarang bila aku tengok ustazah bersuami dan bertudung aku mesti godanya dan kesudahan ustazah-ustazah tersebut tersenyum terkangkang sambil mengalir air mani ku..

Back to posts
Comments:
[2016-11-05] Haikal afiq:

siapa tahu cara nak dapat awek

[2016-02-26] EvE08ljD:

Well done, and nice choice of words!Tough to cohsoe 5 for me i'd say dreamer, artist, lover, nurturer, and I'll steal believer' from you Denise recently posted..

[2015-11-25] Cikgu BEst la:

klik untuk baca kumpulan cerita lucah malaysia selengkapnya :

http://abgmelayu.sextgem.com >> Abg Melayu area 18+

http://awekmelayu.sextgem.com >> Awek Melayu area 18+

http://bogel.sextgem.com >> Gambar Bogel area 18+

http://cerita-ceritalucah.sextgem.com >> Cerita Lucah area 18+

http://ceritadewasasubcy9.sextgem.com >> Cerita Dewasa Indonesia area 18+

http://ceritalucahcikgu.sextgem.com >> Lucah Cikgu area 18+

http://ceritalucahmalaysia.sextgem.com >> Lucah Malaysia area 18+

http://ceritalucahmelayu.sextgem.com >> Cerita Lucah Melayu area 18+

http://cerpenlucah.xtgem.com >> Cerpen Lucah area 18+

http://cite-lucah.sextgem.com >> Cite Lucah area 18+

http://gaystories.sextgem.com >> Gay english area 18 +

http://lucahku69.sextgem.com >> Lucahku 69 area 18+

http://lucahteruk.sextgem.com >> Lucah Teruk area 18+

http://melayulucah.sextgem.com >> MelayuLucah area 18+

http://serilucah.xtgem.com >> Lucah Seri area 18+

http://updatecerita.sextgem.com >> Update area 18+

http://videodownload.sextgem.com >> Download video XXX area 18+

[2015-11-12] lily:

hi..abg2 mntak id

[2015-11-11] Master pussy:

Bodoh cerite kau ni.. hahaha.. dh la bodoh nk tipu org dgn cerite bodoh.. mne perempuan boleh terpancut air mani .. bodoh!!

[2015-11-08] Lelaki tampan :

Siapa nak kone yg beso

[2015-10-14] amiruk:

Stim mlm ni nk add wsp 0139718621

[2015-09-29] shoit:

Loklaq

[2015-09-09] manusia:

ingt laa allah sama

[2015-09-04] Sii Paca :

Awek² noty jom add id wechat saya . wiston_red

[2015-09-03] pip:

Id:alifpipi_1200

[2015-09-02] girl only k :

Nk noty2 . Ad saye aslan2709

[2015-08-24] Waa:

Id wechat kita : najwa681956

[2015-08-23] Stefan:

I'd Stefan_awesome
Add me

[2015-08-14] yunz:

kt jb ade pompuan sangap x??klu ade whagsapp 01127621474

[2015-08-10] kochik:

Jom add pakwe ensem ni
Id;dekmi11

[2015-08-09] lelaki setia:

Aq nk cri gdis umur 16 thun...nk couple...sape sudi..ira sha tu pun boleh

[2015-08-02] mr.weng:

Popuan yg sangap whatapp aku 0134829240 jnde pon bleh...pm2 now

[2015-07-31] shahkluang:

Id.qhairymuar...01127613233...

[2015-07-27] khairel:

ada girl atau x wife yang gersang 25-39thn,saya tolong bagi btang ...dekat area melaka....


1234...789»
Post a comment


Streaming Bokep